lördag 17 mars 2018

När det inte blir som man tänkt sig

God kväll !

Denna helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tanken var att jag och svärmor skulle åka till Örebro för att heja på Eric som skulle springa ett Marathon (42 km). Niklas jobbar hela helgen så kan kunde tyvärr inte följa med.

Men det blev inget marathon alls, stackars Eric har legat dunderförkyld och i hög feber i veckan så han fick tyvärr ställa in. Sjukdomar kan vi ju tyvärr inte styra över.

Så denna helgen är och kommer bli väldigt lugn för min del. Idag tog jag en lång sovmorgon, tog en sväng på stan och kollade in vårkläder. Nu ikväll har jag pysslat om  mig själv lite, gjort ansiktsmask och hårinpackning, så skönt.


Nu blir det lite mys i soffan med tända ljus och gosaker.





Fin kväll till er !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Vad trist för Eric. Det kommer fler tävlingar som tur är. Ser gott ut det där. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Tråkigt! Det sliter så på dem när de tränar så mycket när förkylningar kommer emellan. Hoppas han kryar snabbt!
    Fin söndag till dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera