söndag 18 mars 2018

Hej söndag

Och hej på er !

Vilket underbart väder vi har, strålande sol och bara några minusgrader.

Startade dagen med ett litet bak, hade lovat kollegorna på jobbet att det skulle bli måndagsfika och sånt måste man ju hålla, såklart.

Men nu måste jag snart ta mig ut, kan inte sitta här i soffan längre och slöa, haha. Frågan är om jag ska ta en promenad eller om det ska bli en tur i spåret, hmm.... lutar nog åt promenad, har lite ont i ryggen sedan vi åkte i fredags.


Hoppas ni får en fin dag och njuter av solen, det behöver vi.
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Ja nu har vi fint vårvinter väder, men vi har så mycket snö så än dröjer våren hos oss...kan inte minnas att vi haft så mycket. I flera år har vi haft ovanligt lite på vintrarna, men så i år vräker det ner...kommer aldrig mer att önska snö till jul/vintern...jag fick som jag ville och mycket mer !!
    Kram

    SvaraRadera