söndag 2 juli 2017

När det känns som man har festat i 2 dagar

God kväll !

Hoppas ni mår fint. Här är en som är lite trött idag, känns som jag har festat i 2 dagar (ja, nu var det ju rätt länge sedan jag festade i 2 dagar, minns inte ens när det var, men ni fattar) trots att jag var spik nykter igår. Fotograferade ju ett vackert brudpar i går och det tar på krafterna, inte för att dom var jobbiga på något vis, utan det är nog mer att spänningen för mig har lagt sig, jag var ju rätt nervös innan. Men nu är det gjort och det gick bra och det var super kul.

Jag hopps att jag kan lägga ut lite bilder, men jag vill fråga brudparet först.


Nu blir det en varm dusch sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på någon film på tv innan jag sluter mina blå.

Ha det fint !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Så skönt att du är nöjd själv med fotograferingen.
    Såklart kikar jag gärna på bilder sen, om du får lägga ut!
    Kram J

    SvaraRadera