torsdag 13 juli 2017

Hemma igen

Hej hej !

Nu är vi hemma igen efter några dagar i Motala hos Eric. Han har jobbat och tränat men vi har ändå njutit av hans sällskap. Jag och Niklas har varit i Varamon, så himla fint ställe i Motala, jätte lång sandstrand, långgrunt och vattnet är jätte klart och jätte kallt haha, är man en badkruka som jag är då badar man inte...

Men jag ligger gärna i solstolen och borrar ner fötterna i det härliga sanden med en kopp kaffe i handen och spanar folk. 




Nu är det dags att sätta igång tvättmaskinen innan vi drar iväg på nya äventyr.

Ha det bäst !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Jag är nog en badkruka jag med, hehe...badar i princip bara i utlandet och dit ska vi ju i augusti (Kreta)...men här hemma badar jag möjligtvis i augusti när vattnet har värmts upp lite. Men i sommar blir det nog inget, med ett sånt blåsigt och kyligt väder som det är här iaf.
    Kram

    SvaraRadera