onsdag 21 juni 2017

Att börja känna av pirret

God kväll !

Ja, nu börjar jag verkligen känna av pirret, pirret i magen. Känns som det är minst hundra fjärilar där inne i magen som flyger omkring och gör sig påmind om att det snart är dags för fotografering......bröllopsfotografering. 

Jag var i kyrkan i går och kollade lite ljus och fick reda på lite vad som kommer hända under vigseln...puh, jag hoppas det kommer att gå bra.

Denna vackra kyrka ska brudparet gifta sig i nästa lördag. 





Och jag ska stå där och vara beredd, förberedd och taggad till tänderna. Det ska bli så kul och jag är jätte glad över att jag fick förtroendet. 

Fin kväll till dig !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Klart att det kommer bli bra. Man ska ha lite fjärilar i magen, det hör till liksom. Lycka till! Kraaam Pia

    SvaraRadera