måndag 6 mars 2017

Vintertrötta tassar

Hello !

Då har vi kört igång ytterligare en ny vecka, helgerna går på tok för snabbt. Har mycket att göra på jobbet nu så det kommer troligtvis bli lite övertid ikväll. Går väl bra om det är någon gång ibland, man får ge och ta helt enkelt. Sen blir det nog en stund på löpbandet.

Igår gjorde jag en fotmask (heter det så ??), har haft den i lådan ganska länge men nu var det alltså dags att ge mina vintertrötta tassar lite extra vård.

Har hört så mycket gott om den så nu var jag helt enkelt tvungen att testa. Har även hört att fötterna blir helt otroligt äckliga under tiden, men blir resultatet bra så är det väl värt det tänker jag. Måste ju prova :)



Jag får väl helt enkelt återkomma med resultatet :)

Önskar er en bra start på veckan !!
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Spännande att höra vad du tycker :) Har sett denna men inte testat. Kram och ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Ja, återkom gärna med resultat och omdöme. Jag har bara gjort detta en gång. Köpte nåt nere på Gekås men tyckte inte det var särskilt bra.
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Petra

    SvaraRadera