söndag 23 oktober 2016

En jobbig vecka och myssöndag

God kväll på er !

Förlåt för min frånvaro igen, men denna veckan har varit helt hysterisk vad det gäller jobb. Har jobbat över en hel del i veckan och igår blev det fem timmar, det är mycket nu...haha.

Helgen har varit bra, vi var i Gällstad i går för Niklas behövde kläder, men det tror jag att vi tar i ett annat inlägg. Annars har jag som sagt jobbat, tränade efter jobbet igår, har tyvärr inte hunnit det i veckan som jag hade tänkt så det var riktigt skönt. 6 km på löpbandet och lite roddmaskin, det känns i benen idag.

Idag har jag haft en riktig myssöndag, gått i myskläder nästan hela dagen. Vi började med gofrukost på sängen, vi som aldrig äter frukost i sängen, det var riktigt mysigt och tv:n på lite i bakgrunden och utanför piskade regnet mot rutan.

Dagen fortsatte i lugnt tempo, har haft lite hemmaspa, kan behövas ibland, så nu är jag len som en barnrumpa :)

Eftermiddagsfika har det också blivit, lite ost och kex och en kopp te, har blivit lite smått tokig i ost och kex, kanske beror det på att jag inte äter några andra sötsaker just nu.




Vad har ni gjort i helgen ?
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Vi var på krogen i går med några vänner , idag har det varit grått och mulet och just nu lite regn, så vi har bara myst på idag ;)...och i kväll är det bara Tv som gäller. Två nya serier på Svt. Och nu spelar jag bingolotto.
    Hoppas du har det bra !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Men gud va mysigt :) sådär behöver man mellan varven just sådant man inte brukar göra :) ja jag hade en väninna igår då maken jobba natt idag var jag hos dotter o barnbarn :) nu slappa i soffan kram å fin kväll

    SvaraRadera
  3. Men gud va mysigt :) sådär behöver man mellan varven just sådant man inte brukar göra :) ja jag hade en väninna igår då maken jobba natt idag var jag hos dotter o barnbarn :) nu slappa i soffan kram å fin kväll

    SvaraRadera
  4. Låter som ni haft en förträfflig söndag. :-)Själv har jag legat däckad hela helgen, inte så kul när det är helg, men nu känns ngt bättre iallafall. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Här har inget roligt hänt eftersom jag legat sjuk också. Ljusstaken är från paradisverkstan på Öland men finns på designinline. Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vilken hääärlig myspys-söndag!! Gott med ost och kex också. Min söndag ägnades åt att tvätta och vika kläder och på eftermiddagen blev det spontanmiddag hos svärmor :)

    Önskar dig en fin vecka!

    Kramar aka

    SvaraRadera