söndag 9 oktober 2016

2-års kalas och röj

Hej på kvällskvisten !

Hur mår ni, har helgen varit bra ?

I går var vi på 2-års kalas i Kungsbacka. Det var min systers minsting som fyllde 2 år som vi såklart måste fira. Lille goding, vilken ålder...helt underbar, skrattar och håller med om allt hur tokigt det än är, haha.

Fick underbar god mat och tårta förstås. Nu är jag inne i en period där jag inte äter sötsaker, men jag vet sedan tidigare att det är super god.

Glömde kameran hemma så det blev bara mobilkort, ganska suddiga sådana då denna lille mannen hade myror i brallan :)






Innan vi åkte till syrran och hennes familj så tog vi en sväng på Freeport, jag skulle inte handla det hade jag redan bestämt, det var Niklas som behövde en hel del. Men det gick sådär.....visar i ett annat inlägg vad jag fick med mig hem :)



Idag har vi röjt här hemma, putsat fönster, packat ihop utemöbler, dammsugit madrasser och en massa annat. Började tidigt och har hållit på hela dagen, så nu är jag ganska trött faktiskt, men det är så skönt när sånt tråkigt är klart.

Nu är det hög tid att förbereda sig lite för morgondagen, sen blir det Johan Falk tror jag, om jag orkar hålla mig vaken.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Vilken fining !
    Här blev det också Johan Falk i går kväll ;)
    Mulet och grått idag...har varit inne hela dagen...har tvättat lite, sen har jag inte gjort så många knop...ha det gott !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Ja ska man inte handla något får man nog stanna hemma eller sitta kvar i bilen ;-)

    Vilken liten goding han är :-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Vilken goding, och 2 år är väl en härlig ålder!!! Men, så skönt att få allt det där gjort hemma! Måste ta mig i kragen....
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Mysigt med familjekalas! Ska bli kul att se din shopping sen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera