söndag 26 juni 2016

En helg som går mot sitt slut

Hej hej  !

Ja, då börjar denna Midsommarhelg gå mot sitt slut, och vilken helg vi har haft. Finns absolut ingenting att klaga över om man har tänkt att göra det. 

På Midsommarafton var vi tillsammans med våra bästa vänner, från lunch till natten, vi åt och drack så mycket gott, vi lekte lekar, vi pratade och skrattade så vi fick ont i magen och vi hade det bästa väder man kan tänka sig.

Här kommer en bildbomb från vår midsommarafton :)


(Tur att jag ska klippa mig i morgon, för fy tusan vad jag ser ut) 

Lunch enligt traditionerna :)


Finaste midsommartjejerna


Min


Vi åt ju jordgubbstårta också förstås.



Skönt att vila sig i gräset med något svalkande....det är jobbigt att leka lekar och vissa fuskade mer än andra haha :)


Lite senare på kvällen var det dags för lite mat igen, det blev grillat och en underbart god pastasallad



Mina finaste vänner



Hoppas ni har haft en lika bra helg som vi har haft !

Ta hand om er !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Oj va fina bilder o ni hade det trevligt ser jag :) är den mörka din syster? ni är så lika :) vi hade oxå det toppen o även denna söndag kram å fin kväll

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Ser ut att ha varit en härlig midsommar! (Och herrarna behöver i alla fall inte klippa sig... Jag läste liksom texten om klippningen samtidigt som jag tittade på bilden av dem... haha ;))

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder och vad härligt det såg ut!

    SvaraRadera
  4. Jag är helt lyrisk över att det blev sån toppen midsommar på alla sätt och vis. Du ser bra ut i håret men jag förstår känslan.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, jag gillar din klänning skarpt den passar dig perfekt och färgen är underbar. Till dig, tyvärr ingen färg som passar mig, jag är mer den blå-gröna skalan ;-)
    Kram J

    SvaraRadera