lördag 27 september 2014

Hem till mig

Tjing !
 
Denna helgen har vi Konstnatten här i vår lilla stad. Det kanske är fler städer som har det, vad vet jag. Hur som helst så åker man omkring till olika utställare runt omkring vår stad och tittar på vacker konst, inredning, smycken och mycket mycket mer.
 
Vi tog en sväng med våra vänner igår.
 
Vi var på ett ställe strax utanför vår stad som jag inte har varit på tidigare. Oj oj säger jag bara, vilken idyll. Och så mycket fint, på hela tre våningar, ni kan ju förstå att vi var där en stund, så mycket fint att titta på. Och tjejen som har "Hem till mig" fick oss verkligen att känna oss välkomna, hon strålade och log med hela ansiktet när hon hälsade oss välkomna. Bara det liksom...
 
Här kommer en bildbomb från vårt besök hos "Hem till mig".



 
Grabbarna hittade ganska snabbt en soffa och några fina kuddar :)




Min fina vän





 
Vi bestämde oss ganska fort att hit ska vi snart igen.
 
Vår färd gick vidare och vi avslutade med lite god mat, viltkebab...mmh så gott. 
 
Önskar er en fin lördagkväll.
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig utflykt! Och vilka härliga inredningsdetaljer, vill ha allt!! :) Förstår att du vill tillbaka dit!

    Önskar dig en fin lördagskväll!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint. Tack för rundturen. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad mycket snyggt där! Alltid mysigt att träffa goda vänner, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken butik, den gick inte av för hackor...! Hoppas du fick med dig något fint hem!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  5. Väldigt mycket fina grejer måste jag säga :-) Är sugen på zinkkrukor så det ska jag leta efter vid tillfälle. Förstår att ni snart åker dit igen.
    Vilken trevlig kväll ni hade :-)
    Kram kram.

    SvaraRadera
  6. Jaa du, det fanns mycket där som jag gärna skulle vilja ha ;))....roligt med så utflykter;)
    Här skall målas idag och så har jag loppisen öppen....så någon utflykt blir det inte här ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Konstrunda är trevligt oavsett natt eller dag. Dessutom är det såklart mysigt att vidga vyerna också!

    SvaraRadera