tisdag 12 augusti 2014

Liten men naggande god

Tjing !
 
Det var redan tidigt i somras jag tittade på den och bestämde mig för att den vill jag ha, den där söta lilla ringen från Puss, liten men naggande god. Den har varit slut ett tag, men så äntligen fanns den i lager igen och då var jag snabb med fingret på klicka-hem-knappen. Och när vi kom hem från Malmö i söndags så låg den där i brevlådan och bara väntade på att få komma på mitt långfinger.

Älskar paket ;)
 
 
Kanske svårt att se hur den ser ut på bilden, gå annars in på Puss och kika.
 
Ha det bäst !
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Hej ..söt ring, tänkte faktiskt på dig när jag såg att dem fixade inför det i Malmö jag bor ju här ute o ser nu att ni varit där så Grattis till sonen :) kul ....önskar dig en skön dag kram

    SvaraRadera
  2. Snygg! Det är de små detaljerna som gör det!

    SvaraRadera
  3. Ja men vilken söt ring:) Vad duktig han är Eric, grattis till honom. På torsdag åker vi ner till Kalmar då min man ska göra iron-man på lördag:) Snännande! Tack för fina ord hos mig. Kram

    SvaraRadera
  4. Så kul med paket även om man själv har klickat hem dom haha. Jätte söt ring. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så söt ring! Innan jag kollade in hemsidan, så såg den ut som en mun, på ditt finger. En pussmun! ;) =)
    Visst är det kul när det ligger paket i lådan!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Så söt.
    Både underbart och livsfarligt att man så snabbt kan klicka hem det man vill ha.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det är jätteroligt att få paket. Fin ring!

    SvaraRadera
  8. ~ Jättesöt ~

    /Kram

    SvaraRadera