söndag 24 augusti 2014

Att vila sig i form

Tjing !
 
Att vila sig i form det är verkligen igenting jag rekommenderar. Det straffar sig kan man säga. Var på mitt första träningspass sedan innan semestern. Ett pass på 30 minuter, kan ju tyckas vara lite men shit va jobbigt det var, benen skakade efter. Så nä det ska jag inte prova igen....att vila mig i form alltså.
 
Idag blev det Easy Line, gruppträning med maskiner och en pinne, en lätt pinne som gjorde mig totalt slut....dom har bra fantasi dom där ledarna, riktigt duktiga. 
 

 
Så nu är man igång igen, bara att fortsätta och köra på och hoppas att man håller sig frisk.
 
Trevlig söndagkväll !
 
Kram Pia

13 kommentarer:

  1. Skönt att vara igång igen, kan förstå att det känns i bena men det är bara att köra på heja heja
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Haha :-)....heja dig, bara att köra på nu. :-) Finns ju ingen härligare känsla än den som infinner sig efter ett träningspass. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Samma här! Har vilat mig i form ett tag nu... Promenader och lite hemmaträning har det blivit men inte samma som att gå på gymmet. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är super duktig som har kommit i gång....Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Härligt! Jag ar inte heller varit på pass under hela sommaren men cyklat och PW:at en del. Gjort lite situps och snuddat vid hantlarna. Dags att sätta fart nu på riktigt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Heja dig som startat igen!!
    Blir svettig av bara tanken=))
    Ska kicka igång lite nu och jag har inte tränat ordentligt sen knäoperationen i april...

    Ha en fin dag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Gaaahhh, vad drygt det är att ta igen den tappade träningsformen. Men den brukar komma snabbt tillbaka :)
    Önskar Dig en ny härlig vecka! Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Nä vila sig i form fungerar inte. :-) Kul att vara igång igen.

    SvaraRadera
  9. Tänk vad snabbt man tappar orken.. men vila är nog rätt bra för kroppen det med när man vet att det inte blir under så långa perioder :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Så duktig du är som är igång med träning igen. Själv är jag lite seg-startad efter semestern. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Bra jobbat! Förmodligen har du en läcker träningsvärk nu också ;-) Kram J

    SvaraRadera
  12. Vila sej i form brukar min sambo också göra...då lägger han sej i soffan framför Tv:n...och somnar, haha...men någon "form" blir det inte kan jag säga ;))...
    När jag kommer hem till stan ska jag börja träna och yoga mera....nu har jag lite problem med rygg och nacke...så jag skulle också behöva vila mej i form, haha....
    Kramis bia

    SvaraRadera