onsdag 20 augusti 2014

Ett vandrarhem i Tönsberg

Tjing !
 
När vi var i Tönsberg i helgen på tävling bodde vi på ett jätte charmigt ställe. Lite gammalt och slitet men så vackert på samma gång. Trappor som knakade när man gick i dom och möbler som jag lätt skulle kunna plocka med mig hem, men det går ju inte, skulle se lite konstigt ut.
Skulle inte passa hemma hos mig heller för den delen.

Men vackra var dom, charmigt slitna.

 
Mysig bakgård där vi satt en stund i solen



 
Hur fina skulle inte dessa möbler bli i någon smutsig pastell, oj oj oj :)
 
Ha det fint !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Mmmm fint....men tyvärr skulle det inte passa hos mig heller, men jag gillar't ändå. :-) KRamizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vad jag gillar de där slitna möblerna... men de passar inte hemma hos mig heller ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt ställe, men hemma i min funkisvilla skulle de möblerna aldrig passa. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Så mysigt! Hade jag haft en stuga skulle jag haft lite mer romantisk stil där, men hemma hos oss skulle det inte heller passa. Men som sagt väldigt fint där.

    SvaraRadera
  5. Fint! Det där vitrinskåpet med glasdörrarna på första bilden skulle kunna få bo hos mig... ;) Kramar!

    SvaraRadera
  6. Härligt ställe och fina saker....sista bilden, skåpet och stolen, oj oj oj va läckert!!
    Kramis bia

    SvaraRadera