söndag 11 maj 2014

Sköna söndag och nytt läppgloss

Tjing !
 
Har landat i soffan efter ett tufft träningspass på Form där jag tränar. Körde Grit Cardio, ett tufft konditionspass på 30 minuter. Kan tyckas att träna 30 minuter är alldeles för lite, men det är det inte kan jag säga, det var sjukt jobbigt.
 
Vad har hänt annars i helgen då ? Inte så mycket faktiskt, det har varit en jätte lugn helg. Jag har pratat några gånger om dagen med en magsjuk son. Då är det jobbigt att vara 20 mil hemifrån när man vill bli lite ompysslad, stackarn....men nu mår han bättre.
 
Tidigare i veckan köpte jag en nytt läppgloss, svagt rosa, blir fint till sommaren när man får lite färg i ansiktet.
 

 
Nu ska jag luta mig tillbaka och läsa senaste numret av Lantliv.

 
Vad har ni haft för er idag ?
 
Kram Pia

15 kommentarer:

  1. Kul med Grit, vad gillar du det passet?
    Stackars sonen, man blir ju så ynklig vid magsjuka och vill verkligen ha någon som pysslar om en då.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars sonen, man vet ju själv när man är sjuk, då vill ha ngn hos sig som pysslar om en. Hoppas han är bättre nu.
    Här har vi haft en lugn söndag, som inleddes med 40 minuters spinning i garaget, skönt att börja dagen med detta. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig färg så snygg du kommer att bli. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jag längtar efter att börja träna igen.
    Och är det hård träning så räcker 30 minuter alldeles utmärkt! Det kan vara tufft nog=))

    Fin nyans på glosset!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. 30 minuter effektiv träning borde ju vara minst lika bra som de som kan gå i två-tre timmar på gymmet och pratar bort mesta tiden. På vårt gym säger pt-na att en timme i gymmet kan vara lagom, musklerna orkar inte längre.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt, duktig du är kram Diana

    SvaraRadera
  7. Åh, vad härligt med ett rejält träningspass, och definitivt mindre kul med magsjuka... Hoppas sonen mår bättre snart!
    Väldigt fin färg på läppglansen, kan vara nåt för mig det... !
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Fy för å ha magsjuka och behöva va själv... fast å andra sidan är det rätt svårt att få frivilligt besök där på sängkanten ;-)
    När det gäller träning tycker jag snarare att 30 min är perfekt om en verkligen tar ut sig rejält. 30 min har en alltid tid över för. Om man inte kan åka iväg kan man köra ett pass hemma ;-)

    Fint gloss också, vill höra vad du gillar det. Tycker att en del av de där glossen är alldeles för klibbiga.
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  9. Jag gick av i morse och har bara sovit än så länge, kanske att det blir en liten shoppingrunda strax. Snyggt läppglans!

    SvaraRadera
  10. Bra gjort! Fint gloss du köpt. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Så skönt att han mår bättre, klart man vill ha en famn när man är 20
    Mil bort!
    Grymt pass! Jag tränar hemma ikväll blev det styrka som armar mage och rygg med en liten man vid sidan om så ja tar det ju liiiite längre tid men bättre än inget :-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Lite lyx och flärd i sommar alltså :-) Fin färg!
    Jag hoppas sonen blir helt frisk snart.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  13. Ja vad har jag gjort idag, galet mycket barnlogistik efter jobbet!! Det där passet lät bra, mycket träning på kort tid!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Oj vad duktig du är...jag har fuskat mycket nu med yoga och annan träning....det har varit mycket med loppisen förstås !!!......i morrn ska jag motionera på stan, hehe....till helgen kommer lite värme..Yes!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  15. Ett läppglans piggar alltid upp! =)

    SvaraRadera