onsdag 21 maj 2014

Kärleksmums och en dagens

Tjing !
 
Onsdag, fint väder, nyduschad....vi kör en dagens ;)
 
 
 
Klockan : 17,12
 
Nu : Baka till kollegorna på jobbet, det blir min favoritkaka....kärleksmums
 
Tidigare : Sprungit 5 km
 
Kläder : Skjorts och linne
 
Borde : Plocka iordning i köksskåpen, men det är ingen som tar det ifrån mig så det får bli en regnig dag
 
Undrar : Om Eric får med sig allt då han åker till Mallorca på träningsläger på söndag
 
Längtar till : Fredag, då är det after work med vännerna
 
Känner mig : Helt slut efter löprundan
 
Tycker att : Jag skulle behöva ett par sandaler
 
Gillar : Att sommaren har kommit på riktigt
 
Gillar inte : Att plocka ur diskmaskinen, finns det något tråkigare ?
 
Citat : Smärtan du känner idag är styrkan du känner i morgon


 
Vad hittar ni på en onsdag som denna, så här mitt i veckan ?
 
Kram Pia

14 kommentarer:

  1. Kärleksmums är också min favorit!
    Jag har gjort tråkgörat att plocka ur diskmaskinen ;-)
    Det är alltid gott efter man sprungit
    Grattis till vinsten!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Finns det ett citat som säger att "Tröttheten du känner i dag är piggheten du känner i morgon"?? Hoppas, hoppas, hoppas....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lite kul att jag nyss också bakat det samma men till "mina" barn på jobbet, så gott. Grattis till vinsten, så roligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Kärleksmums går alltid hem :)
    Kram Erika

    SvaraRadera
  5. Men jag älskar kärleksmums!!
    Så snor jag med mig citatet, det var bra!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Kärlekmums är en favorit!

    SvaraRadera
  7. Visst är det tråkigt att tömma diskmaskinen! Det och att hänga in ren tvätt tillhör mina hatsysslor, haha!

    SvaraRadera
  8. Ohhh, så gott med Kärleksmums! Jag förstår att kollegorna blev glada. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Mums med kärleksmums :)
    Idag är det fredag och solen skiner. Jag ska sola hela dagen och sedan ska jag jobba kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Åh skicka hit några rutor till mig ;-) Mums!!

    Idag är det freeedaaag!! :-D Kram på dig och ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  11. Underbart! Sommarvädret är fantastiskt nu!

    Tack snälla du för de fina fina orden <3 Jennie

    SvaraRadera
  12. Duktigt med löprundan. Gillar också kärleksmums. Kram

    SvaraRadera