söndag 9 februari 2014

Ingen bra dag

Tjing !
 
Ligger här i soffan och tycker lite synd om mig själv, halsont och huvudvärk har smugit sig på. Toppar det hela med att halva mjölkpaketet åkte ut och att jag tappade min älskade vän i golvet, min Mr Canon. Det gjorde ont i hjärtat ska ni veta (ännu ondare i plånboken skulle jag tro)
 
Så jag ligger här alldeles stilla så inget mer ska hända, med en kopp te och några polly och känner doften av Voluspa sprida sig från hallen in i vardagsrummet.
 
Och det här är min utsikt.

 
 
Alla dagar är inte bra dagar.
 
Ha det fint !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Men stackars dig!! Hoppas det inte är för illa med kameran...
    Krya på dig vännen, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Tur att det är en ny dag i morgon. Hoppas kameran klarat sig...
    Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på! Du får njuta av din fina utsikt!:-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nä det är de sannerligen inte.

    Hoppas du får en toppenvecka!

    SvaraRadera
  5. Såna dagar...
    Hoppas att du vaknar idag och får en bättre, friskare dag!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Ånej vilken otursdag. Hoppas du snabbt kryar på dig. Kram.

    SvaraRadera
  7. Nej men huuua.. det där lät inge bra!
    Hoppas du kan få en ny mr Canon på hemförsäkringen.
    Krya på dig!
    kram Katarina

    SvaraRadera