måndag 29 juli 2013

När man chockar kroppen

Tjing !

Det kan man verkligen säga att jag har gjort idag, chockat kroppen alltså.
När man får ställa klockan för att gå upp okristligt tidigt, nästan mitt i natten om ni frågar mig, ha på sig anständiga kläder, äta och fika på bestämda tider, plus koppla på hjärnan igen.
Japp jag har börjat jobba igen.

Inte nog med det, jag har varit och tränat också, det känns på dom rätta ställena, vi får väl se om jag kan gå i morgon ;)

Allt detta när jag egentligen bara vill vara här...


 
Men det är väl det som är livet...
 
Ha en underbar kväll !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Härligt, du är duktig du.....får se när jag får suget tillbaka och kan göra dig sällskap.
    Kramiz Carola

    SvaraRadera
  2. Ja, nog är det en chock för kroppen allt att börja jobba...
    Själv har jag jobbat en vecka och tog nu en veckas ledighet till den här veckan!
    Härligt med träning i alla fall!!
    Kramis Kate

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt det är att komma in i vardagen igen! Jag har lite tid kvar att njuta av...
    Härlig bild, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Det känns jobbigt att starta igen men efter nån dag är det ganska skönt ändå. Jag ska mjukstarta och jobba i dag för att vara ledig två dagar till. Du har kanske redan kommit in i vardagen? Kram Anette

    SvaraRadera