måndag 8 juli 2013

Att ha haft besök

Tjing !

I går var min fina syster med familj här hos oss, alltid mysigt att träffa dom och se hur deras lille kille växer och blir stor. En liten bestämt sötlök som älskar slevar, burkar och klädnypor, ja för det är sånt man får roa sig med när man är moster och jag gör det så gärna.

 
 
Syrran testade agilitybanan här på campingen med deras fina duktiga lille vovve. För agilitybana det är viktiga saker, precis sådant man måste ha på en camping, där alla barnen är och leker, spelar fotboll och kubb, hmm hur tänkte dom där ?
 
 
Vad ska ni hitta på idag ?
Jag hoppas det ska spricka upp så vi kan gå ner till stranden, vi var där en liiiten stund igår, men det blåste kallt.
 
Just nu sitter jag här i förtältet och tittar ut på några lekande barn....i agilitybanan ;)
 
Vad ni än hittar på så blir det nog något bra.
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Det var en liten goding! Så söt! Mysigt med besök!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten pojke! Ja, det kan jag tänka mej att han gillar att leka med.
    Själv provar jag olika sminkningar till mitt nyfärgade hår och försöker lista ut vad som är snyggt till kopparbrunt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket litet charmtroll. Välkommen till Halmstad har vi tur kanske vi stöter på varandra. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Åh vilken sötstrut! :) Kul att du hittat till min blogg! Nu har jag hittat till dig också!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Men himmel vilken sötnöt :)

    ha en fin semester! kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilken sötis....jag tänker att det var tider då killarna nöjde sig med det som fanns i skåpen att sysselsätta sig med...haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Här blir det nog också en tur till stranden strax. Kram.

    SvaraRadera