tisdag 30 juli 2013

Mot sydligare breddgrader

Tjing !
 
Malmö är en stad som jag inte har besökt så många gånger, vet egentligen inte varför.
Men på lördag ska vi åka dit, vi ska bo på hotell och ha en riktig myshelg, bara vi tre. På söndag har Eric triathlontävling, ska bli så kul.
 
Eftersom Eric har tävling så har vi bara lördagen på oss att utforska Malmö, och det är där ni kommer in i bilden.
Var finns de bästa restaurangerna, mysigaste fiken och de finaste butikerna som man bara måste besöka ?
 
Hoppas ni kan hjälpa mig :)
 
Här ska vi bo.
 

Nu säger jag kram och god natt.
Pia

6 kommentarer:

  1. Malmö är en härlig stad.....jag vet inte om jag har några tips direkt men är det fint väder är en matbit eller en fika på LillaTorg att rekommendera. Ha en bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ahhh, inga tips till Malmö trippen. Har inte varit där sen barnsben...
    Önskar Er en härlig onsdag, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Vad kul. Jag har faktiskt aldrig varit i Malmö. Kram.

    SvaraRadera
  4. Vad kul att åka iväg. Vapiano är en pasta restaurang som var en kul och väldigt god upplevelse när vi var i Malmö för ett tag sedan. Spännande med triathlon, vår ena son tävlar i denna sport också :-)) Ha en fin dag! Kram Paula

    SvaraRadera
  5. Kul att åka till Malmö! Lilla torg har jag bara hört gott om (aldrig varit där)
    Inte för att vara negativ men jag hade inte besökt Emporia, inte om man har en dag i Malmö och sommar ;-) Det är gigantisk och många butiker som finns i dom flesta städer... Själv brukar jag vilja besöka dom där små ställena som man inte har hemma när jag besöker en stad... Vi var på genomresa i Malmö i våras så då gjorde vi ett stopp där...
    Men såklart det finns säkert positiva saker med köpcentret också... Stoooort är det iaf!

    Kram och ha en trevlig resa!
    Lycka till på triathlon

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Låter suuupermysigt!! Tyvärr bor jag för långt bort för att ha några bra tips :) Ha så kul!

    Stööörsta kramen aka

    SvaraRadera