tisdag 18 september 2018

Nytt i krukorna

God morgon !

Tidig morgon, som vanligt. Idag fick jag åka buss till jobbet, något jag verkligen hatar (vet det är ett starkt ord, men det är precis så jag känner) Åka till jobbet går väl ändå helt ok, men när man ska hem, bussen kommer aldrig i tid och när man väl kommer in till stan (jobbar 1 mil utanför) så åker den runt halva stan innan jag ska kliva av. Ja jag vet det är många som åker buss/tåg, men det är inte min grej, men de dagar Niklas är ledig vill han ha bilen hemma, vilket jag kan förstå.


I helgen fick jag äntligen lite blommor i krukorna här hemma, de har ekat tomt länge nu och det är verkligen något som jag tycker är omysigt. Blommorna tog stryk helt enkelt av den varma sommaren. Men nu är det fräscht i krukorna både inne och ute och det är stort gilla på det.  






Ta hand om er !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Nu blir jag påmind om att byta ut de ganska utblommade sommarblommorna till något mer höstigt.

    SvaraRadera