söndag 6 november 2016

Hej mitt vinterland

God kväll !

Även denna helgen försvann lika fort som de flesta helgerna gör. 
Här har vi fått ett riktigt vinterlandskap, väldigt vackert om ni frågar mig, även om det har varit riktigt busväder med blåst och kalla vindar.

Vi har haft en skön helg, vi har varit på stan och fikat, träffat vänner, ätit och druckit gott, tränat och så har jag jobbat igen. Men nu hoppas jag att jag har kommit ikapp så jag det räcker att jobba mina 40 timmar.

Har känt mig lite frusen idag så jag har hävt i mig både te och glögg. Älskar denna tiden då man kryper upp i soffan med en kopp te och det doftar ljuvligt gott i hela lägenheten utav Voluspaljusen som är tända lite här och där. 


Nu ska jag snart se på Wahlgrens värld som jag somnade ifrån i torsdags :)

Fin kväll till er !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Även fast jag ogillar snö och kyla så måste jag medge att det är rätt mysigt.

    SvaraRadera
  2. Härlig helg! I dag ör jag ledig och det kommer nog att gå åt en hel del te, kikar säkert på lite serier också. Jag ogillar kylan starkt (flera minus här nu) så jag får se om jag ens kommer ut i dag. Behöver övningsköra lite med minstingen, hon kör upp imorn så hon behöver den där sista mentala träningen bakom ratten ;-)
    Kram J

    SvaraRadera