onsdag 6 juli 2016

När man har firat en av dom bästa

God kväll på er !

Är just nu inte den bästa på att blogga, förstår inte var tiden tar vägen, vi har ju semester men ändå försvinner tiden. Kanske beror det på att man går här hemma och plockar och förbereder för lite semester. På söndag åker vi till Motala och stannar där några dagar för att sedan dra vidare till Gävle och stanna där några dagar för att sedan rulla mot Umeå. Ja, vi tar det i etapper, det blir bäst så. Det är förstås tävlingar vi ska på. Grymt kul, men liiite långt till Umeå. Men jag ser fram emot att stanna till vid Höga kusten, det är ju så vackert där. Ska fota massor :)


Igår var vi hemma hos en av mina bästa vänner som fyllde år. Fyller man år ska man förstås firas med presenter och kramar, så det gjorde vi. Underbart när man har vänner som man har känt i 31 år och hennes man har jag känt i 37 år, det är riktigt längre.

Ja, här är hon födelsedagsbarnet...min bästa :)


Hoppas ni har det bra !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Grattis till din bästa vännen.

    SvaraRadera
  2. Underbart med vänner som man kännt så länge. I natt kom min bästis hem från USA där de har bott i fyra (eller om det är tre, funderade häromkvällen på vilket år dom åkte men kan inte klura ut det...) år och vi träffades när vi var ca 1 år och har varit vänner sen dess. Såklart har vi träffats mer eller mindre i perioder beroende på hur våra liv har sett ut!
    Kram J

    SvaraRadera