torsdag 24 mars 2016

Skärtorsdag

God morgon på er !

Sovit gott ?

Idag blir det en kort arbetsdag för mig, sen ska jag fira Påsk.
Och i eftermiddag kommer Eric hem och stannar nästan en vecka, det är det bästa.

Och även om han snart är 19 år så måste han ju förstås få sitt påskägg med godsaker och lite annat smått och gott.






Men först jobb några timmar och sen krama sonen i massor och fira att vi är lediga och tillsammans några dagar :)

Påsk är en bra helg tycker jag !

Ha det fint
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Gillar också påsken...men min dotter kommer jag att sakna , hon befinner sej just nu på Kuba. Och hon kommer hem om två veckor, ska vara borta i sex veckor (två kvar)...vi har bjudning på lördag annars blir det lugnt och skönt här ;))....
    Glad Påsk!
    Bia

    SvaraRadera
  2. Tittar förbi för att önska dig en alldeles underbar och Glad Påsk
    Stora Kramar Sanna

    SvaraRadera