tisdag 16 februari 2016

Trött tjej och Bygglov

Tjing !

Här har ni en trött tjej idag, helt slut. Mitt nya jobb suger musten ur mig fullständigt. Det är sååå mycket att lära sig. Min mentor går i pension till sommaren men jag börjar fundera på om jag verkligen hinner lära mig allt innan. Men det är roligt så jag hoppas att det ska gå bra, en sak i taget bara :)

Nu har jag kraschlandat i soffan och ska kolla på Bygglov, en av våra bästa vänner är med som rörmokare, ska bli kul att se :)

Tända ljus och en kopp te är förstås ett måste så här på kvällskvisten.







Fin kväll till er !
Kram Pia 

9 kommentarer:

  1. Ser också på bygglov...just nu är det paus ;)...brukar se det varje vecka.
    En till som är trött här idag...
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Ser också på bygglov...just nu är det paus ;)...brukar se det varje vecka.
    En till som är trött här idag...
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Spännande med nytt jobb, hoppas det snart lugnar ner sig. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Spännande med nytt jobb, hoppas det snart lugnar ner sig. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ohh vad roligt med nytt jobb, det känns alltid överväldigande i början med allt man ska lära sig men efter ett tag sitter det som berget =) Stor kram Mia

    SvaraRadera
  6. Kul, men jobbigt att vara sådär helt fullproppad med information och saker som man måste komma ihåg... hoppas att du snart kommer in i det!
    Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera
  7. Det är så skönt med en kväll i soffan, med en go mugg te. Kram J

    SvaraRadera