söndag 28 februari 2016

Ett avslut på bästa sätt

Tjing !

Har haft en skön och slapp helg, solen har visat sig och fåglarna kvittrat. Jag har fått till mycket träning (i mina mått mätt) denna helgen, vi har ätit gott och haft det allmänt skönt. Sådana helger behöver man ibland, särskilt när det går i 110 på veckorna.

Avslutar denna helgen i fortsatt slappt läge, några vindruvor och Lantliv det är fint det och såklart iklädd mysen :) 


Hoppas ni har haft en härlig helg.
Nu laddar vi för en ny vecka, en vecka då jag endast jobbar fyra dagar, kan inte annat än bli bra :)

Ta hand om er !
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Känns nästan lite overkligt hur ljust det är nu man brukar ju vara redo att hoppa i mysbrallorna vid fyra tiden Hahaha
    Låter som en härlig helg och bra jobbat med träningen, den bästa träningen är den som blir av ;-)
    Kram och fin kväll till dig
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Låter hur skönt som helst, med vindruvor och mysdress!
    Ja, äntligen återvänder ljuset... underbart!!! Smoothie görs dagligdags här hemma!!
    Söndagskram från Kate
    PS. Tackar som frågar, det gick bra med 3-milen.... ;)

    SvaraRadera
  3. Hej Pia! Hoppas det fina vädret håller i sig. Härlig helg du har haft.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Fyradagarsvecka är fint, det har jag varje vecka och jag älskar't. Ha en härlig vecka. Kram J

    SvaraRadera
  5. God morgon :)
    Gillar verkligen lantliv , så mysig tidning :) Hoppas du får en toppen start på nya veckan. Kramen

    SvaraRadera
  6. Låter hur skönt som helst! Haft det likadant här hemma:). Tack för din kommentar på min blogg. Ha en riktigt fin vecka. Kram Gabriela Fru Vardag

    SvaraRadera