tisdag 23 december 2014

Att förbereda sig

Tjing !
 
Har börjat förbereda mig lite för morgondagen då vi ska till svärmor, vill ju inte fixa på julafton, då ska vi bara ta en lång och skön frukost och sen ge oss i väg . Alla kläder är strukna, julklapparna ligger nerpackade och kakan som jag ska ha med mig är bakad. Mycket mer än så är det inte.
 
Nu ska jag strax iväg och träna sen drar vi till grannbyn, Eric ska simma med triathleterna där. Under tiden tar jag och Niklas en liten runda på stan.
 
 
 
Något åt detta hållet blir det i klädväg på självaste julafton, ett par byxor blir det också, skulle ju se lite märkligt ut annars. Kör på helsvart.
Nu är det bara naglarna som ska målas sen är allt klart.




Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Snyggt värre. Hoppas ni får en fin dag. GOD KUL på dig Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt ♡ ...
    GOD JUL/Kram

    SvaraRadera
  3. Du kommer va jättesnygg!! Önskar er en riktigt härlig jul. Många kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Så snygg! :-) Kramizz och en riktigt God Jul önskar jag Er. /Laila

    SvaraRadera