fredag 27 juni 2014

När man faller för reklamen

Tjing !
 
Idag är det fredag vänner, veckans bästa dag, såå skönt !
 
Har ett bra tag försökt få tag i en elektrisk fotfil, den verkar onekligen väldigt populär. Men nu äntligen fanns den på Ica Maxi igen. Jag knep en direkt, den var dessutom på tillbud, sånt gillas :)
 
Jisses va bra den var, nu är mina fötter som en barnrumpa, precis så som jag vill ha dom.
Ibland är det bra att falla för reklamen.
 
Tips tips :)

 
Önskar er en skön fredag !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. En sån vill jag också lägga vantarna på!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst om den där fotfilen på säkert hur många bloggar som helst... måste nog ta och försöka haffa mig en själv för den verkar ju onekligen hyllas :). Och är i behov här hemma om vi säger som så, haha...

    SvaraRadera
  3. Ååh, jag har undrat hur den där funkar - jag har varit sugen på att testa. Nu ska jag definitivt göra det! :) Tack för tipset, kram!

    SvaraRadera
  4. Den har jag missat, men blev ju nyfiken nu. :) Ska kolla på Maxi nästa gång.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera