torsdag 5 juni 2014

Att ha varit på studentfirande

Tjing !
 
Har nu landat i soffan med en kopp varm choklad efter att ha varit på studentfirande. Vi har grattat Robin, som är min brors son.
 
Det är inte utan att man får en liten klump i halsen när man ser alla fina ungdomar som sjunger för full hals och är lyckligare än någonsin. Och en liten flashback smyger sig på då man själv tog studenten, men det var länge sedan, många år sedan faktiskt.
 
En lycklig kille :)
 
 
 
Mina fina brors barn
 

Kusinerna


Vi fick jätte god mat och avslutade sedan firandet med jordgubbstårta, mums. Känns som jag inte behöver äta på en vecka, haha.

 
Har ni också firat någon lycklig student ?
 
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Fina bilder. Här firar vi student den 13:e, så förberedelserna pågår för fullt. :-) Kramizz och ha en jättebra helg /Laila

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det något speciellt med studenten ändå. Nu har ju jag dessutom förmånen att få jobba på en gymnasieskola, så nu kommer jag få vara med om det varje år :)

    Kram på dig! /Anna

    SvaraRadera
  3. I är har jag inte gjort det, men älskar det - så kul att få dela den där lyckliga dan med en nybakad student! :) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder....nästa år firar vi dotterns student....hon skulle egentligen tagit i år, men valde att gå om andra året.....önskar dej en trevlig dag och en härlig Pingst helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Grattis till studenten. Härliga tider :) Kram.

    SvaraRadera
  6. Fina ungdomar du fångat på bilderna!
    Visst får man lite egna student-tankar som poppat fram... inte bara positiva, jag har skrivit om min student.
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Åh vilka minnen det här lockar fram :-) även om det som sagt var väldigt länge sen... Jag ska fira en väns son nästa helg :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Så härliga bilder. Jag har firat en väns yngsta. En glad studenttjej. Kram Anita

    SvaraRadera