onsdag 4 september 2013

Hej onsdag mitt i veckan

Tjing !
 
Då var det onsdag och halva veckan har redan gått, det går så sjukt fort. Har massor att göra på jobbet och denna veckan har jag även haft fullt upp här hemma, jag håller på att hösta. Ut med alla blommor både inne och ute som har tagit en massa styk i sommar och in med nya, putsat fönster, upp med nya gardiner och fram med lite mer höstligt lull-lull. Det är sånt jag håller på med :)
 
Brukar ni hösta ?
 
 
Men nu är det slapp i soffan till Idol och efter det Maria Wern, sen är det nog dax att krama kudden.
Vad har ni hittat på denna lill-lördag ?
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Skulle också behöva hösta till det lite, kanske hinner det i morgon, den här dagen bara gick i rasande fart fast jag inget gjort.
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort det! Jobbigt under tiden, men man blir så nöjd när det är klart! :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad du stojar och står på. Jag har bara latat mig i soffan och försökt bli kvitt en envis huvudvärk. Men visst Borde jag hösta.....älskar ljung. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du!!

    Visst är det kul att Idol börjat igen, skulle dock vilja se liite längre än en timme..;-)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Åååå jag har inte sett en enda avsnitt av idol, det är ju dessa i början som är sååå roliga!!
    Här är det också dags att börja hösta!

    Han en fin kväll!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Jag borde verkligen hösta. På ett sätt gör jag väl det eftersom att jag börjar tända ljus och köper hem nya kuddar och filtar. Men jag borde slänga ut lite blommor, köpa lite nya och plantera de som jag har köpt och som vecka efter vecka står ute i sina plastkrukor och väntar på att få komma ner i jorden...

    SvaraRadera
  7. Jag brukar hösta men jag drar mig alltid för det. I Hult dröjer det fram till slutet av september innan jag kan förmå mig att byta ut blommorna på trappen mot ljung. Liza

    SvaraRadera
  8. Har inte börjat hösta ännu....sommaren kom ju tillbaka till oss;)))...härligt tycker jag;)...vi åker till torpet och myser i helgen....önskar dej en fin o solig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera