fredag 30 december 2016

Att vara lite pepp

God Morgon !

Sitter här med en kopp te vid datorn och lyssnar på blåsten och funderar på om granen som står på balkongen snart kommer att blåsa iväg, för fy tusan vad det blåser.

Nu är det väldigt längesedan jag var här inne, nästan en månad sedan, förstår inte var december tog vägen, eller var tog 2016 vägen. Nu är det snart ett nytt år igen, ett nytt år med en massa nya möjligheter.

Nu hoppas jag att det kan bli lite kallare och snö, så jag kan inviga mina nya skidor som vi var och hämtade igår, inställda och klara. Är så pepp på att åka skidor nu :)






Jag hoppas att ni har det bra och att ni har haft en riktigt mysig jul !

Hörs snart igen !

Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Godmorgon fina och godfortsättning ❤ jag hoppas att du haft en mysig Jul och önskar dig nu ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du tiden över lag går för fort, ja här har det varit lugnt i jul o även i morgon :) hoppas du oxå haft det super :) önskar dig en fin nyår kramen

    SvaraRadera
  3. Gott Slut och Gott Nytt År, fina Pia. Ser roligt ut med skidor.
    Massor med glittriga och sprakande nyårskramar till dig.
    Petra

    SvaraRadera
  4. Jadu, vart tar dagarna vägen?
    Jag hoppas att du haft en fin jul och att du snart kan få använda dina nya skidor :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar ett alldeles fantastiskt nytt år!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. jag längtar också efter snön !!!
    Önskar dej ett Gott Nytt År !!
    Tjoho, klackarna i taket ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Så kul med nya skidor!! Önskar dig ett riktigt
    Gott Nytt År!

    Nyårskramiz aka

    SvaraRadera
  8. Suuupersnygg jacka!!
    God fortsättning på 2017! Och vi kan ju hoppas på att tiden pausar lite och inte far iväg på detta sättet ;-)
    Kram J

    SvaraRadera