onsdag 27 maj 2015

När man fotograferar en 1-åring

Tjing !

I helgen fick jag äran att fotografera lite igen, en söt liten tjej på 1 år. Jag var taggad till tusen och hade varit och köpt några bollar och en bok och hade fixat en stol som hon kunde sitta på. Hon hade även fått en ny klänning dagen till ära också. Men den lilla godingen var inte alls sugen på att bli fotograferad. Hon tyckte det var mycket roligare att knata omkring istället och titta på allt annat. Så vad gör man....det var bara att sätta sig på golvet och leka en stund först. Som tur så gick det bättre efter en stund.

Några bilder blev det i alla fall :)

Så söt och go.





 









Svartvita bilder är något speciellt tycker jag. Vad gillar ni bäst, svartvita eller färg ?

Ha det fint !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Jag gillar också de svart/vita. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag gillar allt i svart/vitt, det är liksom lite mer förlåtande också... fina bilder, det där med porträtt är inte helt lät!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder! Duktigt du är. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder och en söt liten flicka ;))....nu undrar jag bara, är du fotograf eller ??....eller har jag missat något, hihi....eller är det kanske ett extra knäck, som man säger ;))...
    ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken sötnos! Jag tycker att du fick till superfina bilder! Porträtt så tycker jag att svartvitt är fint.. ja alla svartvita kort är fina...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Men wow så fina bilder. Haha, hennes ögon på bilden med bollarna, underbart!! Kram Emma

    SvaraRadera
  7. När det gäller svart/vitt eller färg så tycker jag att motivet är avgörande vad som passar bäst :-)

    Tycker du lyckades få till jättefina foton på den lilla godingen :-)
    Kram kram.

    SvaraRadera
  8. Åh så snygga foton! Söt liten tjej! Jag är riktigt svag för svartvitt :)
    Vad duktig du är att fota!
    Kram/Maria

    SvaraRadera