måndag 2 december 2013

Måndag och önskelista

Tjing !
 
Måndag igen då, och var tog helgen vägen ? Känns som den frågan poppar upp varje måndag och när fredagen kommer då undrar vi var veckan tagit vägen, hmmm....jag hinner inte med.
 
Det finns ju så otroligt mycket fint när man kikar in bland webbutikerna och så otroligt mycket som jag skulle vilja ha. Så jag tänkte att om det kanske eventuellt, inte troligt men OM det skulle kika in en tomte här på bloggen så har jag gjort en liiiten önskelista....bara i fall om att ;) 


 



 
 



 
 
 
Halsband The Jewelryse
Leilas inredningsbok Leilas generalstore
Doftljus Agnesamelia
Ljuslykta Blackballoon
Stråväska Perlanliving
Poncho Perlanliving
Stelton kanna Zalando
 
Kan hända att jag inte kan vänta, utan klickar hem en liten julklapp till mig själv....det är jag det :)
 
Önskar er en bra start på veckan.
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Fin rumsgran du fixat och mysigt adventsfika! Ja, visst finns det hur mycket som helst i alla webbutiker. Jobbigt jobbigt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Kan hända att tomten kommer.....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina saker <3

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Det var ingen dålig lista ;-) Hoppas tomten läser här!
    En liten tanke bara, jag haren Stelton-kanna och den står längst in i skafferiet. Den håller inte värmen, och läcker när man häller... jag kan ju ha fått ett måndagsexemplar.
    Kram

    SvaraRadera