måndag 15 april 2013

Jag vill men jag ska inte

Tjing !

Då är måndagen avklarad och vi har kickat igång denna veckan. Vädret kan man ju inte klaga på i alla fall, + 15 grader, mmh underbart ! Många som är ute och motionerar, springer eller promenerar i det fina vädret.

Är helt sjukt sugen på att träna nu, beror väl på att jag inte ska. Har en seg hosta som inte vill ge med sig och har varit hos doktorn några gånger. Har fått penicillin så nu MÅSTE det gå över snart, så jag kan komma igång med träningen igen, för jag antar att det inte är så bra att träna när man äter penicillin ? Får ta mig en promenad i stället...

 
Hoppas ni mår bra !
 
Ha en fin måndagkväll !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Nej det är nog bäst att du avvaktar lite med träningen tror jag, dumt att börja för tidigt och riskera att bli sämre igen.

    Det varma vårvädret har jag inte sett skymten av än, grrr... hoppas det kommer i morgon :)

    Kul att du gillar min kanna. Minns inte riktigt var jag handlat den men tror att det var här:

    http://gruvgatan13.blogspot.se/

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera